خدایا
تو خود میدانی که بسیار دوست میدارمت
میدانم که نیک میدانی با تو بودن برایم از هر چه غیر توست شیرین تر است
و بی تو روزم شب و شبم همواره ظلمانی است
و میدانم که ساعات و لحظات بی تو بودنم سرشار است از گناه و تو نیز این را میدانی
با خود می اندیشم که اگر یک لحظه فقط یک لحظه تو مرا به حال خود رها کنی چه میشود ؟؟؟
چه مصیبتی !
وای بر آن لحظه من
خدای من
کاش میدانستم با این همه ناسپاسی که کرده ام چرا ؟؟؟
چرا تو باز دستانم را میگیری ؟؟؟
و آن هنگام که در لبه پرتگاه قرار میگیرم وآن لحظه که سنگریزه ها در زیر پایم میلغزند
تویی که بهترینی ، مرا از سقوط حفظ میکنی
میدانم ،
میدانم که تو خدایی ، تو بزرگی ، تو مهربانی ، تو ستارالعیوبی
اما نمیدانم با این همه خوبی تو ، من چرا چنینم ؟؟؟
چرا نافرمانی ات را میکنم ؟؟؟
چرا دل نازنینانت را به درد می آورم ؟؟؟
چرا بنده ی خوبی نیستم ؟؟؟
چرا نمی توانم خود را در خیل منتظرا ن مهدی ات جای دهم ؟؟؟
چرا هر جمعه که می شود باید شرمسارتر از جمعه قبل باشم ؟؟؟
و از دستان تهی و کوله بار بی توشه خود خجل باشم ؟؟؟
نمیدانم ، نمیدانم ...
خدایا !
خدای من !
محبوب من !
دوست دارم دستانم تهی نباشد
دوست دارم باکوله باری پر از توشه در خیل منتظران مهدی ات باشم
بدیها و اشتباهات خود را مشاهده می کنم
و آنوقت که رحمت و بخشش بی منتهایت مرا نشانه میرود
بار شرمندگی گناهانم بیشتر از پیش بر دوشم سنگینی میکند
خدایا هر چه می دهی رحمت است و هر چه نمی دهی مصلحت
اگر مصلحت این است که هیچ چیز نداشته باشم راضیم به رضایت
ولی نظرت را از من مگیر
یاریم کن آن کنم که تو راضی باشی و آن طور شوم که تو می خواهی
ما را در سایت علی اکبر آل رسول دنبال میکنید
برچسب: خدایا ببخش,خدایا ببخش مرا,خدایا ببخشید,خدایا ببخشم,خدایا ببخش منو,خدايا ببخش,خدايا ببخش مرا,خدايا ببخشيد,خدایا ببخش گناهانم را,خدایا ببخش من را, نویسنده: بازدید: 333